نکات پخت حلوا مجلسی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

نکات پخت حلوا مجلسی
بهترین آرد مورد استفاده در تهیه حلوا آرد گندم، آرد سنگک، آرد‌های غنی شده و آرد سبوس‌دار می‌باشند و در صورت استفاده از این آردها، حلوای مغذی‌تری بدست خواهد آمد. نکته قابل توجه این است که این آرد‌ها نسبت به آرد سفید زمان بیشتری برای تفت‌دادن احتیاج دارند و رنگ آرد سفید به مراتب زیبا‌تر خواهد بود و دارای بافت لطیف‌تری می‌باشد. همچنین آرد برنج و آرد نخودچی هم در تهیه حلوا های مختلف استفاده می‌شوند.

 



چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  



چه نوع آردی باید برای پخت کیک استفاده کنیم؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

آرد همه منظوره برای بسیاری از موارد استفاده می شود،اما برای هر کیکی نباید بکار رود. آرد حاوی پروتئینی است به اسم گلوتن که از مخلوط کردن و ورز دادن آرد شکل می گیرد . گلوتن بافت نان را شکل می دهد اما کیک را خشک و سفت می کند.هر چه پروتئین آرد کمتر باشد،کیک لطیف تر خواهد شد.پس آرد را با نوع پخت خود مطابقت دهید.

 

 



اخبار فوری فناوری در سایت تک تایمز
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند